Sunday 17 April 2011

Thanksss Fipperianzzz in Melaka!!!!


Salam Fipperianzzzz!!!!..
Terlebih dahulu aku ingin memanjatkan kesyukuran di atas limpahan rezeki yang diberikan oleh Allah kepada aku...Sepanjang 2 bulan aku mempromosi Fipper di Melaka Sentral...aku amat terharu dengan sambutan yang amat menggalakkan...pening juga nak menambah stok setiap minggu...Terima kasih yang tidak terhingga kepada kedua orang tua aku yang sudi memberi ruang untuk aku menumpangkan slipar fipper untuk di jual...jasa kalian tidak akan aku lupakan...Kepada adik aku yang menolong untuk menjual slipar2 ini di kedai..amat2 aku hargai....
Semoga brand Fipper ini akan terus di minati di negeri Melaka yang bersejarah ini...Kepada mereka yang berada di Melaka boleh la mendapatkan slipar terhangat di pasaran ini di Melaka Sentral di bahagian bas bandar..kedai bernama Aliahrun Enterprise..kedai deretan yang pertama skali...
Sekian untuk kali ini...
Go Fipperianzzzz!!!!!!

4 comments:

  1. terdapat beberapa kesalahan ejaan dan tatabahasa, walau bagaimana pun masih belum pada tahap yang serius.

    ReplyDelete
  2. hahaa....ni la bahasa pasar saudara..lebih dekat dengan masyarakat...karang saya guna bahasa bangsawan...siap gan syair dan pantun..penuh lak ruangan posting ni.hahaha apa pun jutaan terima kasih di atas komen saudara...Go Fipperianzzz!!!!

    ReplyDelete
  3. oh, kau tetap di kakiku. bile fipper untuk budak pulak ni, bagi la info sket. tak lame lagi tambah anak ni, fipper pun nak tambah jugak.

    ReplyDelete
  4. salam,saya nak tahu harga borong untk produk slipper ni n minima borong?
    tolong emel saya harga n kalau ada katalog pun ok, ke noorhazwaniismail@yahoo.com

    saya nak jual di IPTA

    terima kasih

    ReplyDelete